PEMUTIH GIGI KLINIK PERGIGIAN SOLUSI UNTUK MASALAH GIGI KUNING

Pemutih Gigi Yang Biasa Digunakan Di Klinik Pergigian

Tak Malu Lagi Nak Senyum! Bangga tengok gigi sendiri. Semakin hari semakin cantik dan Semakin putih.

Lepas ni rasa lebih yakin dengan diri sendiri tak macam dulu nak senyum pun segan dan risau orang mengata sebab gigi kuning.

Kami tahu anda seorang prihatin dan menjaga penampilan diri anda.

Anda tidak rela untuk di pandang rendah dan jadi bahan jenaka orang lain hanya di sebabkan gigi anda yang kuning.

Bukan anda tak nak putihkan gigi atau tak pernah cuba untuk putihkan gigi tapi....

Dalam masa yang sama anda sedar nak buat rawatan pemutihan di klinik pergigian boleh menelan kos yang sangat tinggi. Kos mencecah ribuan ringgit untuk beberapa sesi! Dengan foktor ekonomi sekarang tidak semua mampu.
Ada pula yang mampu tapi tidak ada masa untuk ke klinik. Sekarang klinik mana boleh suka-suka hati walk in semua perlu buat temu janji terlebih dahulu. Nak kena mohon cuti lagi… ah leceh!
Anda juga pasti dah cuba macam-macam produk pemutihan gigi yang anda beli dalam pasaran tapi hampa! Gigi masih tidak putih-putih.

Bertenang kami ada solusi lengkap kepada semua masalah yang anda hadapi di atas.

Memperkenalkan Dentis2u Whitening Strip!

Pemutih gigi yang mengandungi bahan pemutih yang biasa digunakan di klinik untuk rawatan pemutihan gigi!

Kini semua orang boleh dapatkan result yang sama seperti buat rawatan berharga ribuan ringgit hanya di rumah dengan hanya mengguna Dentis2u Whitening Strip.

Apakah Kelebihan Whitening Strip Ini?

Dikeluarkan Oleh Doktor Pergigian Berpengelaman Mengendalikan Whitening Treatment Di Klinik Pergigian.

Untuk Siapa Whitening Strip Ni??

Whietning Strip Vs Whitening Treatment

Lulus KKM
NOT KKM (NOT211100433K)

Cara Penggunaan Whitening Strip

Bagi anda yang mahukan perubahan pada gigi dan menaikan imej anda, ini adalah peluang terbaik untuk melakukan perubahan!

Lepas ni anda tidak perlu lagi rasa tertekan, segan atau malu untuk berhadapan dengan orang ramai. Anda akan jadi lebih 'Confident' dengan diri sendiri.

Disyorkan Oleh Doktor Pergigian.

Pilih Pakej Pemutih Gigi Anda Di Bawah.

Ubat Gigi Whitening Adalah untuk Memanjangkan tempoh kesan pemutihan yang anda perolehi daripada whitening strip.

Set Basic

RM99 .RM89
1 Box Whitening Strip

Ubat Gigi Whitening Charcoal Adalah untuk Memanjangkan tempoh kesan pemutihan yang anda perolehi daripada whitening strip.

Set Jimat

RM136 .RM129
1 Box Whitening Strip +
1 Tube Ubat Gigi Pemutih

Ubat Gigi Whitening Charcoal Adalah untuk Memanjangkan tempoh kesan pemutihan yang anda perolehi daripada whitening strip.

Set Super Saver

RM176 .RM159
1 Box Whitening Strip +
2 Tube Ubat Gigi Pemutih +
Free Berus gigi

Soalan Lazim

Produk Dentis2u dikeluarkan oleh doktor pergigian dan formula yang diguna pakai juga daripada doktor bergigian berdaftar.

1 kotak ada 14  pouches. Setiap pouches mempunyai dua strip bagi gigi atas dan bawah.

Tidak, hanya untuk kegunaan orang dewasa sahaja.

Tidak, hanya wanita yang tidak mengandung sahaja.

Boleh, tapi perlu diselang-seli penggunaanya. Sebagai contoh 3 hari sekali.

Tidak disarankan. Jika anda sedang memakai braces kami menyarankan anda untuk menggunakan ubat gigi dentis2u pemutih.

Klik sini: untuk lihat produk

Ianya menghakis kotoran pada gigi.

Dentis2u by NURAIN DENTACARE

Whitening Product Produce & Recomended by Malaysian Dentist

No23-1 Jalan TU41 Taman Tasik Utama, Ayer Keroh 75450 Melaka.

013-875 5260 | dentis2u.marketing@gmail.com