Untuk Yang Nak Putihkan Gigi

Solusi Gigi Kuning & Nafas Berbau Utk Perokok tegar, Peminat Teh & Kopi.

Lepas ini gigi anda akan jadi lebih putih dan nafas anda lebih segar tanpa perlu berhenti merokok, minum teh atau pun kopi.

Lepas ni anda bebas merokok, minum teh & kopi tanpa perlu risau gigi jadi kuning dan nafas berbau macam sekarang ni.

Percaya atau tidak dengan hanya menukar ubat gigi sahaja boleh menajdikan gigi anda lebih putih dan nafas lebih segar.

Risau lah orang kata Aku Pengotor dan tak gosok Gigi sebab gigi kuning ni.

Dah cuba amalkan macam-macam petua untuk putihkan gigi pun masih tak berkesan.

Macam Tak Percayalah Ubat Gigi Formulasi Doktor Pergigian ni boleh bantu selesaikan masalah gigi kuning saya.

anda perlu cuba ubat gigi dentis2u ni sebab ianya memang berbeza dengan jenama lain yang ada dalam pasaran.

Memperkenalkan Dentis2u Whitening Charcoal Toothpaste.

Ubat gigi arang yang di-formulasi dan dikeluarkan oleh doktor pergigian. 14 tahun pengalaman dalam bidang pergigian terhasilnya formula terbaik untuk memutihkan gigi.

Bagaimana Ubat gigi Ini Membantu Memutihkan Gigi?

Dentis2u ini satu-satunya jenama Pemutih Gigi tempatan yang dijual di klinik-klinik pergigian dan secara tak langsung dapat sokongan daripada ramai doktor pergigian.

Antara klinik & doktor pergigian yang mengsyorkan jenama pemutih gigi dentis2u.

Berdaftar dengan Kementrian Kesihatan Malaysia. NOT:NOT211001906K

Dan banyak lagi klinik serta doktor pergigian yang mensyorkan jenama pemutih gigi dentis2u. *Rujuk senarai klinik pergigian di website dentis2u.

Tak Bahaya Ke Ubat Gigi Arang ni?

Ubat gigi arang Dentis2u ini berbentuk paste lembut seperti ubat gigi yang lain. Ianya bukan dalam bentuk serbuk arang yang kasar yang boleh merosakan permukaan gigi dan menghitamkan gusi.

Testimoni Pelanggan

Kesemua maklum balas ini adalah maklum balas yang asli. Tiada dibuat-buat. Boleh rujuk juga website dentis2u untuk lebih banyak maklum balas positif.

Penafian: Tempoh dan tahap keberkesanan adalah berbeza mengikut individu disebabkan setiap individu mempunyai keadaan gigi yang berbeza.

Pilih Set Pemutih Gigi Anda Sekarang.

Lepas ini gigi anda akan jadi lebih putih, nafas pun lebih segar. Keyakinan diri anda juga akan meningkat dan tak malu lagi dengan diri sendiri.

Dalam masa 14 hari atau kurang anda akan lihat perubahan pada gigi anda.

Set Pemutih Dentis2u (Best Buy)

Untuk Kesan Pemutihan Yang Lebih Baik Lebih Putih Lebih Pantas Lebih Tahan Lama

Untuk Hasil Yang Lebih baik, lebih pantas, dan berpanjangan. Kami sarankan untuk anda gunakan bersama Whitening Strip ini. Kebanyakan testimoni di atas adalah pengguna yang menggunakan kedua-dua produk Whitening toothpaste & Whitening Strip

Tekan butang di bawah untuk beli Package A (Jimat)

Tekan butang di bawah untuk beli Package B (Super Saver)

Tekan butang di bawah untuk beli Package C (Hyper saver)

Free Postage Free Postage Free Postage Untuk Pakej C

Soalan Lazim Yang Biasa Ditanya

Ada Soalan Yang Ingin Ditanya?

Berikut adalah soalan lazim yang biasa kami terima.

Tidak bahaya, ubat gigi kami berbentuk paste ubat gigi dan bukan dalam bentuk serbuk arang kasar yang boleh merosakan permukaan gigi.

boleh tiada masalah untuk ibu mengandung menggunakan ubat gigi pemutih Dentis2u ini.

 

Puan boleh ambil pakej couple supaya boleh guna bersama suami puan.

Ya boleh untuk yang berusia 12 tahun ke atas.

Ya ada, kami berdaftar dengan KKM.

No KKM: NOT211001906K

 

Dentis2u adalah jenama pemutih gigi pertama yang di-keluarkan dan di-formulasi oleh doktor pergigian berdaftar.

 

Semua produk-produk yang dikeluarkan oleh Dentis2u mengfokuskan untuk memutihkan gigi.

1. Ubat gigi

2. Memutihkan gigi

3. Mencegah kerosakan gigi

4. Mencegah masalah nafas berbau

Gunakan seperti anda menggunakan ubat gigi biasa.

sekurang-kurangnya 2 kali sehari.

Kesan adalah berbeza mengikut individu. Tapi kesan boleh dilihat seawal 2 minggu.

Pos Laju, J&T, Ninja Van dan Pgeon.

Antara klinik & doktor pergigian yang mengsyorkan jenama pemutih gigi dentis2u.

Dan banyak lagi klinik serta doktor pergigian yang mensyorkan jenama pemutih gigi dentis2u. *Rujuk senarai klinik pergigian di website dentis2u.

Mengapa Dentis2u Adalah Jenama Pemutih Gigi Terbaik Yang Perlu Anda Pilih?

Lepas ini gigi anda akan jadi lebih putih dan nafas anda lebih segar tanpa perlu berhenti merokok, minum teh atau pun kopi.

1. Di-keluarkan oleh doktor pergigian.

Semua produk pemutih dentis2u di-formulasi oleh doktor pergigian yang berpengalaman. Kami membawa formula yang terbukti berkesan berdasarkan kajian saintifik.

2. Fokus Produk Kami Untuk Memutihkan gigi.

Semua produk-produk Dentis2u mengfokuskan untuk membantu memutihkan gigi disamping membawa kepada manfaat lain seperti menyegarkan nafas, mecegah gigi berlubang dan sebagainya.

3. Bedaftar KKM & Lulus Ujian Makmal.

Semua produk pemutih dentis2u berdaftar dengan Kementrian Kesihatan Malaysia serta melepasi ujian makmal yang sangat ketat.

NURAIN DENTACARE SDN BHD
Melaka, Malaysia
dentis2u.marketing@gmail.com
013-875 5260