Dah guna berus gigi mahal pun gigi tak putih lagi?

Dah banyak duit habis beli produk pemuith gigi yang ada dalam pasaran. Tapi gigi masih tak putih!

Gigi tidak putih Malah Gigi makin kuning dan kini rasa malu nak tengok gigi sendiri!

Sekarang Sudah ada produk "pemutih gigi berasaskan arang" yang dikeluarkan oleh doktor pergigian berdaftar untuk menyelesaikan masalah gigi kuning seawal 14 hari sahaja!

Produk Pemuith Gigi Ini Direkomendasi oleh ramai doktor pergigian berdaftar diluar sana! Tak percaya? Lihat Video dibawah.

Apa perkara tak best bila ada gigi kuning ni? Antaranya..

Penampilan terjejas, diri nampak tidak kemas dan tidak terurus.
Rasa 'Stress' sebab tahu orang mengata di belakang anda.
Tidak berkeyakinan untuk berinteraksi dengan orang lain.

Saya faham, pelbagai cara dah cuba untuk putihkan gigi tu... tapi hampa..

Dah cuba macam-macam produk tapi tak berkesan

Dah amalkan macam-macam petua pun tak ada perubahan

Ubat Gigi Terbaru dalam pasaran, keluaran Doktor Pergigian Yang Berdaftar. 10 Tahun pengalaman konsultasi dan merawat pesakit Terhasilnya Formula Dentis2u.

Doktor pergigian lebih faham tentang masalah dan apa yang terbaik untuk anda.

Dentis2u Charcoal Whitening Toothpaste

No KKM: NOT210201347K

Ubat Gigi Terbaru dalam pasaran, berasaskan zat arang aktif yang keluaran Doktor Pergigian Yang Berdaftar. 10 Tahun pengalaman konsultasi dan merawat pesakit Terhasilnya Formula Dentis2u.

Beza Ubat Gigi Biasa Vs Dentis2u.

Ubat Gigi Biasa

Dentis2u

Mendapat kepercayaan & Recomendasi Daripada Doktor Pergigian Malaysia

- Fungsi & kelebihan Dentis2u -

Apakah perubahan yang bakal anda rasai selepas menggunakan Dentis2u.

Wah Cuba Lihat Feedback Dibawah

Dapatkan Pemutih Gigi Anda Sekarang

Harga promosi ini akan tamat pada bila-bila masa sahaja

Triple Tube

RM177 .RM127
3 Tube Ubat Gigi

Couple Tube

RM118 .RM87
2 Tube Ubat Gigi

Single Tube

RM59 .RM47
1 Tube Ubat Gigi

Soalan Lazim Yang Biasa Ditanya

Ada Soalan Yang Ingin Ditanya?

Berikut adalah soalan lazim yang biasa kami terima.

Ya ada, kami berdaftar dengan KKM.

No KKM: NOT210201347K

Dentis2u ialah ubat gigi.

1. Ubat gigi

2. Memutihkan gigi

3. Mencegah kerosakan gigi

4. Mencegah masalah nafas berbau

Gunakan seperti anda menggunakan ubat gigi biasa.

sekurang-kurangnya 2 kali sehari.

Kesan adalah berbeza mengikut individu. Tapi kesan boleh dilihat seawal 2 minggu.

NURAIN DENTACARE SDN BHD
Melaka, Malaysia
dentis2u.marketing@gmail.com
013-875 5260
.